muka I nie cam kaunselor ke

aiguuu... aku stress tau minggu nih: satu sebab big presentation khamis neh. dua pasal sibling-sibling ku yang cukop mengkecikkan hati. tiga sebab demam aku yang belom beghape nak kebah neh, dok fening-fening lalat lagi. empat sebab gigi aku buat hal lagi arggghhhhh. pastuh nih lagi satu neh... haissshhhh

lepaih soghang, datang lagi soghang dok mengadu domba kat aku pasal hati ngan perasaan depa. lor, aku nie ada ghupe macam kaunselor nikah cerai and rujuk ke. mak aih... patut-patut le kok ye pon nak mencurahkan perasaan or masalah, takkan nak curahkan isi kandungan dalam kain gak. ku tak pandai aaaa... aku ni penyayang pemaluuuu... repeat: PEMALUUUUUU

konpius konpius. ku hengat kat Malaysia jek, ku jadik tempat curahan perasaan. dah ghope cam pasu bunga dah, tempat buang air basuh beghas ataupong air cuci ikang... busyuk. ghopenya kat cni pon sama... comel sangat ke aku neh... eh.. ini ayat tak hengat, nak dijadikan lebih berbisa, ayat tak sedo diri namanya... ngeeeeee. biarlah luncai terjun dengan labu-labunyaaaa biarlah biarlah. gedebushhh kiok. air sungai tuh cetek... ekekeeee

macammana ye... macammana ye. bole sesape tolong ajar: cammana nak mengubah wajah ini dari wajah bersimpati ke wajah brutal, bukan setakat brutal besa-besa, aku nak jadik brutal tahap gaban. tak kesah la, kalo tak bleh jadik gaban, satria baja hitam pon okeh. tolong laaaaa. sambil tarek-tarek rambut rebonding terkejung aku neh... aduh, sakit la. wink wink :P

Comments

  1. mek ku pun nak wat curahan ati jantung ginjal niee...(@@)hehe..bilo mu nak balik ni mek.

    ReplyDelete
  2. bole bole... as long as jangan x-treme sangat udah le... hik hik... esok mek esok... huahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Travelog: HLP/JPA Road to Thesis Submission Siri I: Nota Serah Tesis

upah format tesis / disertasi / jurnal dengan Microsoft Word

Visa ke Russia lagi... (dari Malaysia ke Russia with apa-apa jaaa)