curahan hati seorang lelaki untuk seorang lelaki... wooooo [updated]

semalam (Nov 30, 2010), setelah sekian lama tak menjejakkan kaki ke kitchen.. ku dengan berbekalkan sekilo ayam dan 500g daging, bersemangat waja untuk memulakan upacara memasak... ye la... minggu lepas spent time kat Jeju... dok melantak maggi je kat sana... so, now... perlu nasik, perlu nasik... grrrrrr

ntah la, nak dijadikan cite gaknya... member dari **n*** pun turut sama kehabisan stok bekalan makanan. eheheee, kami kat sini, masak bukan hari-hari. seminggu 2 atau 3 kali, then buat stok... so, bila time sibuk, just panaskan je stok lauk tuh. kekadang kan, sampai nasik bertukau jadik kaler kuning... ehehee punye le lama. biasakla kan, kalo tengah memasak bila ada 'teman', kena le borak-borak...

ntah cammana sesi borak-borak kat kitchen bule bertukau jadik sesi luahan perasaan pon aku tak tau... memang aku tak tau cammana bole tercetus... huh... gila angau mamat neh. betul la kot kan... bila jauh dari family tersayang, macam2 bole berlaku... huuu sebab tue iman kena kuat bila berjauhan.. yes, semangat... [pst pst.. 24 more days to go... fighting]

ok then, apa yang tercetus... cite pe sebenarnya... la la la... tersebutla kisahhhhh aaa aaa aaaaa aaa aaaaaaa... putera la rajeeee eee eee eeee eeeee... eh eh...


gini... mamat **n* neh cakap... dia SANGAAAATTTT SUKAAAAA dekat seorang lagi mamat se'course' ngan kitorang... takpe la, nama mangsa kena kasi hidden... kesian mamat ke-dua (mulai dari saat ini, acronym dia is SM: Second Mamat)... memula tuh ingat dia memain... but, suddenly dia kata: i really like him... he has all the criteria and features that I always long to seek... erkkkk [at this time: aku tak tipu aaa... aku ketawa sekuat-kuat hati aku, rasanya 3 level KINS bole dengo kot... keh keh.. nak muntah pon ada]... but, mamat **n* memang jenis suka mencanang la... dia tak bole simpan dalam hati... kalo dia suka dia bagitau, kalo dia tak puas hati dia cakap... aku dah banyak kali gak kena tegur ngan dia.. dia kata, aku nie garang sangat... huahahaa... pedulik hape aku.. dia bukan laki aku pong... lat ta li lat lai li tang plooongggg

then dia kata apa lagi tau... i like him since the second semester... but, now when we stay in one room, my fond to him is growing... ouch..!!! sila sebut dengan mulut agak memuncung ke depan.. ok lagi sekaliii... ouchhhh (muncung kena lama, baru ada feel).

so, ku dengan tanpa rasa malu ku tanya... What did he do that makes you like him... pastue kan dia kata kan... dia tak cakap terus tau... tapi dia ketawa dulu. macam ketawa jantan gatal baru dapat persetujuan mak apak untuk kasi duit belanja wat kawin lagi satu... erkkk. sambil tunjuk-tunjuk gigi kaler kuning bercampur baur kaler itam kat aku... haish, tak menyelerakan sungguh. dah puas gelak and tayang gigi baru dia jawap... SEBAB, setiap kali dia rasa bingung, bila dia cakap ngan SM, dia rasa release; SEBAB, kalo dia rasa boring, bila dia sembang dengan SM, dia rasa boring dia terus ilang; SEBAB, dia memang suka cara SM berkata-kata (gue tak tau la cemana cara SM bila berkata-kata dengan dia... aku tengok dia cakap biase jek); SEBAB, bila dia dengar, SM ketawa manje, dia pun terasa diri dia di manjai; SEBAB, bila SM pegang tangan dia, dia rasa panas satu badan... eheheee.. ok, I'm just exaggerating the last two. please omit. keh keh keh

banyak lagi dia cakap benonya... but tak tergamak nak curahkan kat cni... so oddd.... lagipong, sape la yang nak membaca n-tri yang panjang berjela dowh. but, eberiting that he said cukop menggelikan usus besar aku, usus kecil apatah lagi. bukan setakat tergolek-golek... mau simpul mati rasanya... wink :P  ouch again

Comments

Popular posts from this blog

Travelog: HLP/JPA Road to Thesis Submission Siri I: Nota Serah Tesis

upah format tesis / disertasi / jurnal dengan Microsoft Word

Visa ke Russia lagi... (dari Malaysia ke Russia with apa-apa jaaa)