games...

aku sure korang penah layan game kan... tak kira la, game kat handphone ke, PS ke, PS2 ke, PS3 ke, Xbox ke, even PSP ke... game paling glamer and tak heavy sangat kat PC, kalo tak solitaire mesti spider solitaire, collapse ka, bejewelled ka, mahjong ka... at least satu or dua mesti korang layan la. aku kenai sorang mamat nih, tak habih2 ngan minesweeper dia... hmmm.. bio la kan, asalkan dia bahagia.

just nak share game tomb raider yang aku n lakiku suka gile layan. memula, kami layan PC game jek si tomb raider nih. but, bile berduit sket... aku beli le PS2.. hoho... memang masyuk babe. sib baek anak baghu dua masa tuh. so, takde le heavy sangat keje ghumah aku (walaupong keje ghumah tak termasuk duty roaster aku ehehee), still... we have a lot of timezzz in layaning tomb raider.

masa PC game, kitorang layan Tomb Raider 1 hingga 4 and The Angel of Darkness, masa ni... kami beli game satu CD regenya dua hengget jek kat MINES. now, lima hengget pon tak dapat. paling murah tujuh hengget. ala... pirate jek. sekarang aku tengok ada gak yang baru: Tomb Raider: The Legend. aku tak beli dah heh... dah macam naik pening lak tengok si Lara lari ke kiri and ke kanan.. panjat-panjat lompat-lompat. haish.

and sekarang... PS2: Tomb Raider Anniversary and also Underworld. ni pon aku tak habih explore. mana taknya, baru nak pegang controller, anak aku dah jerit.. no no no... my turn my turn... adeh... kaco daun tul la. kitorang ada beli controller hak yang wireless nye (of course dual shock la, tak syiok kalo layan game, controller tak vibrate... takde feel...) tapi untuk kegunaan kami: mama n hoyah je la... bebudak yg berwire: murah.. kalo idak cepatle jangkahayat kematian wireless kami tuh...

punye le kami agak addict ngan tomb raider nih, sampai sanggup browse ternet to cari solution for hidden treasures and secret doors. susah gak la game ni... too many secrets is hidden. then, nak kena cari clue lagi. kalo idak, tak bleh naik level.

after a while, asyik tengok awek jek... seksi plak tuh si Lara Croft dalam game ni, laki aku layan God of War plak. besh jugak game nie... but, I tell u aaa... game Prince of Persia, bagi aku, tak besh... Indiana Jones pong... lawak gile caghe dia jalan... macam oghang addict drug jek:kepiting: ... eheheee.. better you allz layan God of War... memang thrill...

sekarang, dok soghang2 nie, dari layan jiwa, aku layan Alex Gordon jek... sejak balek dar winter break January 2010, aku dah empat kali khatam si Alex ni. ingat, bila cukop lima kali. aku nak katamkan Beetle Bug 3 plak...

pastu Tomb Raider II: Golden Mask, then, Bud Redhead... then.... dot dot dot.... :mumetz: ngeehahaaa :bigsmile: sementara mem'bujang' nie kan, layan le game, while bole... sok... nak dok depan PC pong mesti tak dapek dah...


Comments

Popular posts from this blog

Travelog: HLP/JPA Road to Thesis Submission Siri I: Nota Serah Tesis

upah format tesis / disertasi / jurnal dengan Microsoft Word

Visa ke Russia lagi... (dari Malaysia ke Russia with apa-apa jaaa)