i wanna be a millionaire so fricking bad

tu diaaaaa... lagu terlaris masa kini... tapi aku tak mo le sampai billion... million pon dah dikategorikan sebagai cukoooppp baguih

and aku takde le nak masok dlm Forbes magazine... cukop sekadar dapat belikan anak-anak aku segala barang yang depa nak, dah syukur alhamdulillah... tak kosa aku nak senyum kat sebelah si Oprah ngan Queen tuh... bukan depa penah tolong aku pong masa aku susah... pandang aku sebelah mata pong tak mo kot...

tak jugak nak melaksanakan wish list somebody out there... cukop le sekadar memberi bantuan makanan, pakaian, perlindungan dan segala yang diperlukan sedara seislam ku di Gaza sana... tapi aku nak sangat adopt anak-anak yang tidak beribu dan berbapa, so that aku bole besarkan depa dengan kasih dan sayang together with my husband...

hmmm.... angan-angan Mat Jenin... keh keh keh

Comments

Popular posts from this blog

Travelog: HLP/JPA Road to Thesis Submission Siri I: Nota Serah Tesis

upah format tesis / disertasi / jurnal dengan Microsoft Word

Visa ke Russia lagi... (dari Malaysia ke Russia with apa-apa jaaa)