yuhuuuuu AUGUST

waaaa... eh tak bleh tido lagi... nak wat N-tri satu nie dulu.
Ogos sudah mari. wahai oghang kampong. Ogos sudah mari wei... Ogos sudah mari... aaaaaa...
happening Ogos nie wei... Malaysia sambut kemerdekaan is on 31st August. tarikh keramat tuh untuk semua rakyat Malaysia. heppi commemoration and independence day dear Malaysia. love Malaysia forever.

lagi...??? ngee... birthday Mummy ku and baby Hana Hadhirah. entah lah, mungkin dah ditakdirkan, birthday dua insan paling istimewa dalam hati aku nie jatoh pada hari yang sama August 7. wahahahaaaa... heppi mummy ku bila habaq kat dia, anak ku itu lahir tarikh yang sama. suka and confuse bila dia kata, yeayyyy, mak atuk ada kek untuk celebrate nanti... uhuk, teruk sangat ke kami ni, mak ooo mak, kami tak penah belikan mak kek ke lama ni... adeh... mak ku. mak ku. yang syiok... birth day Hana = 07.08.09.... cun nye nombor... tu kalo bleh sambung negeri kelahiran Selangor... dah jadik = 07.08.09.10.... ermmmmm ada sesape yang nak tolong aku beli nombor ekor 6 atau 8 angka...??? ahahaaa (pst pst... serius nie...)

then, tarikh laen in the same month of August... my birth date also.. ngaaaaaa.... don't forget to wish me the heppi the birth day yer.... ekekeeeee the date is: August 11. and syukur alhamdulillah this year of 2010, aku sambut birth day, sama tarikh dengan seluruh umat Islam seantero dunia menyambut hari pertama Ramadhan. huih, terasa blesssss... ihik, perasan sangat ke aku nie... tak pe aaaa kasi le aku chance nak memuji diri sendrik, sebab, takde oghang laen yang sudi nak muji aku...

okeh done... gud nite naaa. 




Comments

Popular posts from this blog

Travelog: HLP/JPA Road to Thesis Submission Siri I: Nota Serah Tesis

upah format tesis / disertasi / jurnal dengan Microsoft Word

Visa ke Russia lagi... (dari Malaysia ke Russia with apa-apa jaaa)