@Dubai: 11 jam lebey transit

dah 7 jam dah ku tetonggok kat airport Dubai yang gilang gemilang neh... malang sungguh. salah haku jugak... mengkonfemkan teket tanpa pereksa 2-3 kali... yo la... lenkali check laaaa... caghi hak transit kojap jo... takle kematu muntut, kaki tulang belakang n kapla dok kehulu kehilir, merayap sana sini... che tanya, cerok mana kat airport ni aku tak pi lagik.. ngeeeehahaaaa... sila jangan tanya 'ko masok jamban jantan dak..?' sila ye... kang aku backhand kang

ingat nak jugak snap gambo itu ini.. apa tuh.. panorama life drama...??? muahahaaa... tapi, baru jek haku nak mencapai Canon IXUS dari poket kiri suo cargo aku neh (nape tak letak kat poket suo kanan?, kan lebih afdhal kalo letak kat kanan... eh! ada kena mengena ke? anyway, jawapannya ialah = sebab kat situ aku bubuh passport n IC. eheheee), mesti terpandang orang tengah acu lensa DSLR... toleh kiri DSLR, toleh kanan DSLR... tetiba aku terasa diri aku comey kerdil kalo aku snap gambo guna canon aku tuh... termalu sendiri...

walau apa pon... ni jer yang dapat ku tangkap, bila perasaan kemalu-maluan itu menyusut sedikit... nguahahaaaa... layanzzzzz....




Comments

Popular posts from this blog

Travelog: HLP/JPA Road to Thesis Submission Siri I: Nota Serah Tesis

upah format tesis / disertasi / jurnal dengan Microsoft Word

Visa ke Russia lagi... (dari Malaysia ke Russia with apa-apa jaaa)